06 augusti 2008

Städ och jobb

Hej!

Idag har jag städat, tvättat och städat lite till..

Vaknade med att min mobil ringde, det var mitt jobb som ringde! Dom frågade "Hej! Du ska ju jobba fredag lördag, men vi tänkte fråga om du kan jobba söndag måndag också?" Alltså två nätter till. Och jag tackade självklart JA!
Eftersom jag behöver pengarna mer än något och så trivs jag väldigt bra där :) hihi.

Så nu är jag ledig två dagar till, och sen jobbar jag hela helgen - 4 nätter! Gött mos.

Nu ska jag laga mat till Björnen som slutar jobba snart!

Ha det så bra!

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Ja, pengar behövs alltid....

Har i ett tidigare inlägg visat skänken som blev vit kika gärna in om du är nyfiken...

Må så gott!
MiaMaria

Sofie sa...

Vet hur skönt det är med fler jobbdagar :) Jag springvickar och blir aldrig så glad som när dom ringer ut en. Alltid en lättnad! Kram, Sofie