11 juli 2008

Mamma på besök

Hej!



Igår var mamma o hälsade på som sagt :) Och hon sov över hos oss denna gången också!
Vi målade huset som bara den och vi fick väldigt mycket gjort!! Hihi.

Men iallafall, detta skåpet köpte jag i onsdags av en på blocket!

Det är skåpet "MARKÖR" som finns på IKEA. Och igår målade jag om det 3 ggr och så här blev resultatet.
Stolen som står jämte fick jag av mamma igår! (Två likadana)

Och detta fina halvmånebordet fick jag också :) IIIiihhh!

Tyvärr tog jag ingen "före" bild, men det får duga ändå! Det var iaf mörkbrunt innan.

Nu ska jag och älsklingen strax äta kvällsmat, och sen vid 21:00 börjar jag jobba!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh så mycket du har målat! Kanonfint! Vitt är flott:) Superfint halvmånebord. Kram och trevlig helg

Anonym sa...

hallåhallåå=) allt bra med dig? Blev det någon soffa btw?:D

Anonym sa...

Hej vännen!
Vad fint det blev!! Vill också ha ett halvmånebord. Vill ha så mycket känner jag!
Du får ha det jättebra!!

Anonym sa...

Åhh tack för din kommentar. Inte sålt tavlan än:( Kram

MiaMaria sa...

Hej!

Så snyggt skåpet blev och vilket bord du fick......

Ha´det så bra och må så gott!
MiaMaria

Granne med Selma sa...

Hej!
Först måste jag gratulera till det vackra skåpet du köpt! Gillade formen på det. Och sedan var ju kransarna så fina! Vad har du gjort dem av?

När det gäller vår säng så stämmer det att det är en gammal kökssoffa som vi gjort om till säng. Vi köpte den på auktion för säkert 20 år sedan.
Kram Sussie

Sofie sa...

Åh, vad fintfintfint! Förstår att du är nöjd :) Sött med kransarna dessutom! Hoppas att du har haft en fin helg! Kramar, Sofie