29 maj 2008

Hallmöbelgrejs

Först & främst måste jag säga att ni är så söta som kommenterar till mig! :) Ni skriver så snälla och söta saker till mig. Det värmer verkligen!

Men nu om grejen med LEKSVIK serien, jag SKA måla om det vitt! Har ju velat det sen jag köpte dom men har bara velat ha lite pepp på att jag ska det. Så imorgon eller ikväll ska penseln fram igen.
Men det enda jag oroar mig för är hur jag ska göra med facken i skohyllan? Utan att det ser skitigt och fult ut på den vita färgen? Blir det inte fult med ett tyg i facken? Och vad för tyg ska jag välja för att det ska bli snyggt då?

Många frågor här nu :), men svara gärna! Det skulle vara så snällt ju! :)
Kramar på er*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den skohyllan har jag målat vit....jag är lite rädd om färgen i skofacken så jag har köpt bordstabletter på ikea o klippt till så de passar i facken, då kan man ju lätt torka av dem o byta ut dem om man tröttnar...gå in hos mig o kolla under kategorin hall så hittar du den där, kram

Anonym sa...

Svar: Jag vet inte om de finns kvar på Rusta. Var nog 1,5 mån sen jag köpte dem. Jag hade köpt sån transparent plast man har under skrivbordsstolar och sågat ut i bitar. I skohyllan då:P Det borde ju funka. Fototapeten i stugan var jättejobbig att sätta upp, speciellt när den var lite feltryckt. Kram