24 maj 2008

Jönköping

Hej!

Igår var vi hemma hos oss och grillade, med Anna, Patric, Janne, Frida och jag & Henrik.
Var himla mysigt! Bara satt o snackade :) Och så tog dom med sig sina hundar. Mysbollar!

Idag överraskade Henrik mig med att "Klä på dig nu, så kan vi åka till jönköping A6" Hihiiii!
Jag älskar ju att åka dit :D Så, idag ska vi köpa den där Noresund sängen! Och måla om väggarna, ah. det ska jag göra!

Men bilder kommer inom kort! Det lovar jag er :)

Puss & Kram alla snälla :)

3 kommentarer:

Änglahem sa...

Noresundsängen? Hmmm...hur ser den ut tro? Ikea sa du, får nog ta mig en titt...

Ska bli spännande att få se bilder sen.

Fortsatt skön helg!
Kram, Ulrika

Anonym sa...

Hallå där och vad kul med nytt besök på min blogg...kikat runt på din sida och blev helt hänförd då jag såg bilden från ditt badrum "färdigt för förlovning"...så fint...underbart...
Hoppas på fler beök av dig och må väl!

Kram från Malin

Kristina sa...

Malin:

Åh tack! Va rar du är!
Ja :) Ha en underbar dag.
Kram Kristina