11 juni 2008

Börja plugga igen? Ja!

God morgon! Typ..

Jag har jobbat inatt, på ett äldreboende här i stan. Ska även jobba inatt också! Och jag trivs hur bra som helst, både med jobbet och med personalen som jobbar där!

Jobbade mellan 21:00-07:00, och jag somnade väl vid 08 tiden, och vaknade helt klarvaken vid 12. Usch, måste verkligen vila innan jag åker till jobbet ikväll!

Håller på att kollar utbildningar nu, jag ska förmodlingen plugga till Undersköterska (omvårdnadsprogrammet) på Komvux. För det är något jag verkligen trivs med och jag älskar ju att jobba med människor!
Jag ska gå till vägledningshuset senare idag och kolla upp allt om ansökan m.m..
Och det är ju väldigt bra, för man får ju oftast jobb som undersköterska när man har utbildning!
Vilket jag verkligen måste ha när man bor i hus :)

Önska mig Lycka till!
Kramar

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Kul när man trivs på jobbet...och självklart önskar jag dig lycka till!

HA´nu det så bra!
MiaMaria

Unknown sa...

Det här tycker jag låter mycket bra. kul att du vågar dig ut på att börja läsa igen,ska stötta dig heeeeeeeeela vägen fram,men det kommer att bli tufft men det antar jag att du är väl medveten om.. Hoppas allt är bra i övrigt, ser fram mot att snart kunna ses igen,det är väl liksom på tiden? ha det så bra!!
Din största beundrare!!