02 juni 2008

Inspiration till hall



Nu fick jag en sån där känsla att jag bara vill till IKEA, nununu! Haha.. Så dumt ju..
Men jag ska försöka övertala älsklingen att vi kan åka dit snart igen.
Detta ska iallafall inhandlas till hallen då!

Två korgar som ska målas om vita, att ha i skohyllan i facken..
Ett fårskinn som ska ligga på skohyllan så man kan sitta där & ta på sig skorna. Himla fiffigt.
Och sen 4 st småkorgar att ha på "taket" på hatthyllan. Det ska ju bli ljust och fint i hallen!

Det är ju trots allt det första intrycket man får när man kommer hem till någon! :)

Tänk på det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det så :)...Vi fick ett reklamblad från BRIO där den var med, vi köpte den på leksakshuset i Karlshamn, kram

Sofie sa...

Svar: Tack för dina snälla ord :) Vad glad jag blir!

Åh, jag vill också till Ikea! Eller ja... säg när man inte vill det ;)

Det där fårskinnet är väldigt fint!
Kram på dig!