04 juni 2008

Skänken!

Nu skriver jag igen. Har blivit helt "Vill-skriva-hela-tiden " hihihi!


Nåja. Vi har en stor vacker skänk i hallen, den köpte vi av förra ägarna av huset vi bor i.
Så här ser den ut!


Jag lovade Henrik att jag inte skulle måla om den för jag tyckte den var fin som den var/är!
Men jag kan inte låta bli att tänka att den skulle bli finare i vitt ändååå! Gah! *tss*
Tycker ni att jag ska måla om den vit eller låta den vara som den är? (Den skulle passa bättre som vit eftersom LEKSVIK är vita nu)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vit!!! haha! kram

Anonym sa...

Som vanligt har du hunnit med massor...jag bara njuter av vädret...solar o badar...hihi. Vit?? Vad konstigt att du vill måla den...hihi, fin som den är oxå, men jag anar att du redan står med handen i målarburken, kram

Unknown sa...

Vit hihih!
Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Susihus sa...

Snygg som den är men jag är väldigt inne på vitt nu så jag lutar nog åt det vita...hihi Ha en skön helg.