12 juni 2008

Jobbajobbajobba

God morgon igen! :)

Idag fick jag äntligen sova ut.. Vaknade klockan 16:10 idag, skönt! Vart ju ganska trött inatt.. Men det gick bra ändå.

När jag vaknade utvilad idag tänkte jag "Åh va skönt att jag sov så länge, då kommer jag ju vara pigg inatt" Men just det ja! Jag ska ju inte jobba inatt. Typiskt!

På måndag ska jag till vägledningshuset igen, då får jag antagligen reda på om jag kommer in på Omvårdnadsprogrammet. Hoppashoppas! Men hon trodde ju att det inte skulle vara några problem att komma in.
Jag berättade för jobbarkompisarna på äldreboendet att jag ska utbilda mig till undersköterska.
Då blev alla jätteglada och tyckte det var jätteroligt att jag ska göra det! :) KUL!

Nu ska jag äta frukost! Haha. Lite sent? Nää!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att du bestämt dig för vad du vill göra....hoppas allt är bra, kramar