08 juni 2008

Hemkommen!

Bilder från helgen! :)























































Heeeej!

Nu är vi hemkomna från Kristianopel, KNALLBRUN! hihihi :D
Vi har haft otroligt skoj jag, henrik Janne & Frida och alla hundarna! Solat o badat och skrattat oss tokiga och fått ont i "skrattmuskeln".

Och igår var vi ute på krogen här, och Jag o Janne dansade som galna och hade fruktansvärt roligt! Har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. Och Frida höll på & tappa luften för att hon skrattade så mycket!
Och det var ju många pensionärer där, och dom älskade showen som vi gjorde för dom! hahahaha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Redan vid första bilden tänkte jag...hm det där känner jag igen, där har jag varit många gånger när jag var mindre...vi seglade dit varje sommar på väg till Öland...Där på muren har jag gått många gånger. Verkar som ni haft en kul helg, ett gott skratt förlänger ju livet så ert måste har förlängts...jääääättemycket, kram